Signal Knott

Denne 10,2 mil tur I George Washington National Forest har fin utsikt Over Strasburg. Det har også steiner-masse spisse steiner.

Se Hele Albumet Med Bilder Fra Denne Turen

Christine På Signalknapp
Christine ser På Signalknapp. Nedenfor: Adam sjekker UT GWNF information board; the stone cottage; Wild rose.

Sti Skilt I Begynnelsen Av Signal Knotten Fottur  Stein Hytte Langs StienWild Rose

Christine Sier…

Plukke dagsturer blir utfordrende for oss – vi har gjort de fleste av de populære i området. Likevel, Liksom, Signal Knott hadde gjentatte ganger rømt vår varsel. Vi skjønte en hyggelig søndag i begynnelsen av juni var en perfekt dag for å takle noe nytt!

Vi startet dagen tidlig med en stor frokost i Harrisonburg. Så stoppet vi for donuts På Holy Moly I Strasburg. Vi bestemte oss for å lagre donuts for post-fottur, Men Holy Moly er så populær (spesielt i helgen) at vi ikke ville risikere at de solgte ut.

Parkering På Signal Knotten trailhead er rikelig og helt off-road. Da vi ankom var det en liten håndfull andre biler der. Vi startet fra stien på nordsiden av parkeringsplassen-se etter oransje blazes (Massanutten Trail) og EN GWNF informasjonstavle. Stien klatret jevnt med en gang. Vi passerte en veldig pen stein hytte rett langs stien veldig tidlig i vår tur. Det var i god stand og fortsatt så i bruk. Rett etter hytta gikk vi over en liten bekk og fortsatte oppover. De nedre delene av stien var foret med ville roser og sweetpeas. Da vi klatret høyere, ble fjell laurbær rikelig. Stien var åpenlyst utsatt for solen og tilbød noen fin utsikt underveis.

Visninger Langs Klatre Til Signalknappen
det var noen vakre visninger gjennom trærne på klatre Til Signalknappen. Jo høyere vi klatret, jo vakrere ble fjellet laurbær. Lav høyde laurel hadde allerede gått til frø. Nedenfor: Et pent tre før Buzzard Rock Overse; Buzzard Rock Overse; Fort Valley Overse.

Et Kjølig Tre På Signal Knott Fottur  Utsikt Fra Buzzard Rock  Fort Valley Overlook

på 1,5 miles nådde vi en åpning i trærne som ga en bakgrunnsbelyst utsikt Over Buzzard Rocks på den andre siden av dalen. Jeg kan ikke se På Buzzard Rocks uten å huske den fryktelige ankelforstuingen jeg led der for flere år siden! Vi snakket med en eldre herre på overlook – han advarte oss om at stien var i ferd med å bli steinete! Han tullet ikke! For de neste 1,25 miles var stien en løs jumble av spisse, skiftende stein.

på ca 2,5 miles passerte vi den merkede Fort Valley Overlook. Utsikten var stort sett overgrodd, men jeg kan forestille meg det nydelig når trærne var mindre! Etter hvert falt steinheten av; og det gjorde klatringen også. Stien ble en hyggelig spasertur gjennom skogen. Vi passerte flere fine campingplasser og passerte krysset Av Meneka Peak trail på ca 3,5 miles. Den siste .8 av en mil Til Signal Knotten var aldri så-litt nedoverbakke.

Da VI nådde WVPT-bygningen, trodde vi at den åpne vista bak bygningen kunne være utsikten. Vi snakket med et par turgåere der og spurte ‘ Er Dette den eneste utsikten her oppe?’Begge sa’ Ja… det Er den eneste visningen vi noensinne har sett, og vi har hiked her mange ganger. Vi tok dem på ordet og følte oss litt imponert over utsikten – den ble hindret av kraftlinjer og forstyrret av en jevn buzz fra kringkastingstårnet. Ikke ønsker å tvile på dem direkte, jeg hvisket Til Adam ‘ Dette kan ikke være det … det er ingen visning Av Strasburg, og det er ment å være en! Vi bestemte oss for å utforske videre før vi gikk ned fireroad. Jeg er glad vi gjorde!

Forlater WVPT-tårnet, følg ikke brannveien nedoverbakke. Gå forbi tårnet og se etter en sti enn går parallelt med ryggen. Hvis du følger den en kort avstand, kommer du til en merket overlook – Signalknapp. Vi brukte litt tid på knotten avslappende og nyter litt vind. Signal Knotten er en fin overse, men ikke en spektakulær en. Det er litt lukket og overgrodd. Og hvis jeg er 100% ærlig, ser jeg ned I Strasburg med boligfelt, vanntårn og veier, er det bare ikke så fantastisk som å se ut i rå villmark. Jeg fikk også nyte vår ‘selskap’ på toppmøtet-uansett grunn, Signal Knotten var hopping med padder. Vi så dusinvis av dem! Jeg har aldri sett så mange sammen!

Signalknappen Stien Er Veldig Steinete
stien Opp Signalknappen er ekstremt steinete. Nedenfor: Når du kommer til åsen er det litt mindre steinete; WVPT kringkasting; en visning bak tårnet.

Vandre Langs Signal Knotten Ridge  WVPT  Utsikt FRA WVPT

etter nyter utsikten, vi fulgte stien litt nedoverbakke forbi overse. En sti markør rettet oss mot Tuscarora Trail. Vi fusjonerte snart inn på brannveien vi hadde sett i nærheten av kringkastingstårnet. Vi fulgte det nedoverbakke i nesten en kilometer før vi nådde en annen sti veikryss.

svingen på Tuscarora trail er merket med en annen national forest information board. Det er også en fin benk i krysset-sannsynligvis En Eagle Scout prosjekt! Når Du slår På Tuscarora Trail, vil du umiddelbart krysse Little Passage Creek. Det var en veldig enkel rock hop. Derfra klatrer stien oppoverbakke for litt mindre enn en kilometer. Denne delen var litt brattere enn det som var nødvendig for Å nå Signalknappen, men fortsatt moderat moderat.

Langs ryggen passerte Vi den andre siden Av meneka Peak trail. Ser på hvordan disse stiene interconnect er interessant og definitivt åpner opp noen lengre loop alternativer. På ca 6,4 miles gikk stien gjennom et lite gresskledd område og begynte å synke jevnt. Det var egentlig ikke noe bemerkelsesverdig om resten av turen. Det var bare en tur gjennom skogen. Vi så et stort fuglerede av noe slag. Vi så tonnevis av modne blåbær. Vi passerte noen boy scouts på en helg backpacking tur. Vi passerte pink blazed Sidewinder trail på 8,1 miles. Vi krysset en bekk. På rundt 9,5 miles passerte vi En sporet sti Til Elizabeth Furnace. På dette punktet blazes gikk tilbake til oransje.

vi fant denne delen av turen litt forvirrende. Våre kart og GPS uenige om avstander for veipunkter sent i turen. Det var også mye trail konstruksjon og omdirigering skjer. Nye stier ble kuttet inn i skogen over alt. Heldigvis gikk alle i samme retning. Vi prøvde å følge de mest etablerte stiene. Litt over en halv mil forbi vår siste sti markør, vi så en parkeringsplass gjennom trærne. Adam trodde det var en annen fra hvor vi startet, men Vår MapMyHike app indikerte at Vi gjorde en full sløyfe og vi poppet ut på sørsiden av partiet der vi hadde startet vår tur flere timer tidligere.

dagen var blitt varm, fuktig og overskyet, så vi var glade for å være tilbake på bilen! Vi delte bare en av donuts (Peach Bellini!) så vi kunne spare plass til en stor lunsj På Spelunker ‘ S I Front Royal. På vei til lunsj, vi snakket om turen litt. Vi var begge enige om at det ikke var en av våre favoritter. Jeg tror det er populært på grunn av sin nærhet til nord-Virginia, men av knotter I Massanutten/Fort Valley – området-jeg liker Strickler og Duncan ganske mye mer!

Adam Sier…

vi har hatt mange som anbefaler Strickler Knob til oss gjennom årene. Å vite sin popularitet, vi trodde det ville være en god ide å få en tidlig start. Da vi ankom, var det ikke mange biler der, men fra størrelsen på parkeringsplassen visste vi at det var et spørsmål om tid.

vi startet på nord (høyre) side av parkeringsplassen. Den oransje-blazed Massanutten stien startet vår loop fottur. Stien starter oppoverbakke og passerer snart en stor steinhytte til venstre, mens du kan se en bekk under til høyre. Du krysser over strømmen og deretter sløyfe tilbake i en nordlig retning. På 1,5 miles nådde Vi Buzzard Rocks overlook. Vi snakket der med en eldre mann som var ute for noen morgenøvelse. Han advarte oss om omtrent en kilometer med spisse steiner foran. Siden han gikk alene, fortalte han oss at han ikke vil risikere å skade seg selv og bare går til denne overse og tilbake.

stien tar en skarp venstresving, og i løpet av få minutter fant vi det steinete området vi hadde blitt advart om. Bruk komfortable sko, som steinene var spisse og du alltid måtte se på føttene for å navigere gjennom trygg fotfeste.

Utsikten Fra Signalknappen
Du kan se Byen Strasburg fra Signalknappen. Vi var ikke veldig imponert over utsikten. Nedenfor: Padder overalt; brannveien; informasjonstavlen ved krysset Med Tuscarora Trail; et glimt av en visning.

Søt Padde  Brannveien Synkende Signal Knott
 Krysset Av Massanutten Og Tuscarora Stier  Utsikt Fra Tuscarora Trail

på 2,4 miles, vi ankom skiltet For Fort Valley overlook. Trærne og bladene har dette svært hindret nå, men du kan få et glimt av dalen nedenfor. På 3.4 miles, vi kom til krysset med den hvite-blazed Maneka Peak trail, men fortsett på den oransje-blazed Massanutten Trail. Stien nivellerte ut på dette punktet, noe som gir oss en fin skogstur til vi nådde kringkastingstårnet på 4,3 miles. Vi gikk bak bygningen på en liten sti og så fin utsikt på baksiden av tårnet. Vi ble skuffet da de to jentene hadde sagt at dette var utsikten. Min ide om visninger inkluderer ikke kraftledninger som skjærer gjennom landskapet. Det var mange insekter som fløy rundt oss, så vi ble ikke her lenge.

vi presset på fra tårnet og så at det var en stor brannvei som førte ned, men stien blusser syntes å fortsette fremover tilbake i skogen. Vi bestemte oss for å ta denne ruten og deretter innen kort avstand kom til den virkelige utsikten. Vi begge følte dårlig at disse jentene, som hadde vært her oppe flere ganger, hadde alltid savnet den virkelige utsikten her oppe. Utsikten her ga oss fin utsikt over Strasburg nedenfor. Jeg la merke til at en av steinene hadde en plakett under den som ble satt inn her for et par som elsket å komme opp her.

Vandre Tuscarora Trail
Adam går langs Tuscarora Trail. Nedenfor: Stream krysset nær slutten av turen; Pen sommerfugl; Holy Moly!

Crossing Little Passage Creek  Pretty ButterflyHoly Moly Donuts

stien går deretter tilbake og går med i brannveien veldig kort tid. Vi gikk ned den bratte brannveien og kom over en annen turgåer som nettopp hadde gått opp brannveien til toppen. Brannveien var en ganske bratt nedstigning og hadde fine wildflowers langs begge sider. På 5.5 miles, vi kom over en benk og et veikryss med den blå-blazed Tuscarora trail. Vi tok denne stien for å starte vår tur / retur. Tuscarora Trail var mer overgrodd og klatre Opp Meneka Peak var den bratteste klatre på denne turen. Vi var endelig ferdig med oppoverbakke på 6,4 miles og deretter går stien ned på den andre siden av ridgeline like bratt.

stien går ned for en god avstand. På 8,1 miles passerte vi den rosa-blazed Sidewinder trail og stien utjevnet litt mer. Vi fortsatte videre og stien ble oransje-blazed igjen på 9,5 miles. Vi fulgte den oransje-blazed stien gjennom den vanskelige delen nevnt ovenfor og kom tilbake til en nedre del av parkeringsplassen på 10,2 miles.

Totalt var Jeg underwhelmed på denne turen. Utsikten var fin, men jeg har sett mye bedre utsikt fotturer. Jeg kan forestille meg at om noen år kan trærne og buskene hindre hovedvisningen enda lenger.

på grunn av den indre tilkoblingen av alle stiene i dette området, er det mange muligheter for backpacking looper gjennom dette stisystemet. Løkken som vi valgte, hadde ikke mye å tilby etter toppmøtet. Hvis jeg gjorde dette igjen, ville jeg sannsynligvis bare gjøre en tur ut og tilbake til toppmøtet, noe som gjør dette til en 8,6 tur.

Sti Notater

• Avstand – 10,2 miles
    (Sjekk ut statistikken Fra Kartet Min Fottur)*
  • Høydeendring – 2159 ft.
  • Vanskelighetsgrad-3. Klatringen på denne stien er lett til moderat, men avstanden og løs/steinete fot øker vanskelighetsgraden.
  • Løypeforhold-2.5. Stien er steinete og shifty-spesielt den midterste delen.
  • Visninger-3. Det er nedstigning utsikt Fra Signal Knott OG wvpt kringkasting anlegget. Mens andre vurderinger gir utsikt på denne turen toppkarakter, vi trodde de var BARE OK. WVPT view hadde powerlines og Signal Knott view begynner å bli litt overgrodd og ser ut mot et forstadsområde.
  • Bekker / Fosser-2. Det var et par små bekker som kunne brukes som vannkilder. Vi tror de tørker ut ganske raskt basert på det faktum at de allerede var på den lave siden etter en uke med regnfulle dager.
  • Dyreliv-3. Vi så mange søte padder hopper rundt, og visstnok er dette et bra sted for en potensiell bjørn sighting.
  • Enkel Å Navigere-2.5. Den flammende i dette området er svært grundig, men trail veikryss er inkonsekvent merket. Fra juni 2015 ser det ut til at skogstjenesten jobber med en omdirigering av den siste .5-.75 miles av turen. Det er mange umerkede stier som krysser den etablerte, flammede stien.
  • Ensomhet-3. Vi så en god del par og solo turgåere ut for en dagstur. Vi så også en gruppe studenter og en boy scout tropp ut backpacking.

Last Ned Et Trail Map (PDF)

Veibeskrivelse til trailhead: Fra I-66, ta avkjørsel 6 FOR US-340 / US-522 For Front Royal / Winchester. Slå PÅ US-340S / US-522S / Winchester Road. Gå 1,2 miles og ta til høyre på VA-55W / W Strasburg Road. Gå 5,1 miles og ta til venstre på State Route 678 / Fort Valley Road. Gå 3,4 miles til du kommer til den store parkeringsplassen til høyre. Parker her. Stien starter på høyre side av partiet. Du vil se tre informasjonstavle som vil markere begynnelsen på turen. Parkering koordinater: 38.93503, -78.31956